Friday, June 14, 2019

Tahukah anda



Orang umno hairan dengan 30 delegasi komunis China CPC mengunjungi BN, kerana BN bukan kerajaan yang memerintah Malaysia lagi.

Penulis tak hairan pun, kerana 30 delegasi komunis China yang mengunjungi tempoh hari itu sebagai kunjungan kenangan jasa.

Apa tidaknya. BN sangat berjasa kepada orang orang China di Malaysia. Jasa BN itu boleh dikatakan amat besar.

Sepanjang pemeritahan BN orang orang China di Malaysia dapat menguasai 90 peratus ekonomi disamping mempunyai kuasa dalam bidang politik.

Sangat wajar China komunis negara China mengenang jasa BN yang mana 60 peratus tanah di Malaysia ini sudah jadi milik orang orang China.

99 peratus bangunan termasuk bangunan pencakar langit di Malaysia adalah milik orang China.

Orang orang China boleh bermaharajalela di Malaysia atas kehendak BN yang meminggirkan orang orang Melayu dan mengutamakan orang orang China dalam serba serbi.

Dalam undang undang undang orang Melayu akan ditangkap jika ungkit perihal kaum China atas nama rasis. Manakala orang china pula bebas berbuat sesuatu yang menyentuh perihal orang melayu.

Sesungguhnya orang orang china boleh menghina islam, menghina nabi dan menghina raja raja melayu.

Sepuluh orang terkaya di Malaysia, 8 orang dari berbangsa china hanya dua sahaja yang berbangsa Melayu yang memiliki harta sebanyak RM 2 bilion dan masih berhutang sebnayak RM 6 bilion.

Secara tidak langsung Malaysia kuasa politiknya sudah berada ditangan orang China, perdana menteri Melayu timbalan perdana menteri melayu, menteri menteri melayu dan timbalan timbalan menteri melayu semuanya jadi boneka.

Inilah punca 30 delegasi komunis China negara china mengunjungi BN baru baru ini.

Mereka berkunjungi atas nama kenang jasa yang sangat besar BN kepada orang orang china di Malaysia khususnya dan Amnya kepada negara china yang banyak membantu orang orang china dalam menguasai ekonomi.


No comments: