Tuesday, May 9, 2017

Mahfuz Omar agen PAN?



Baru baru ini Mahfuz Omar ahli pas dan agen Pan tetap mengatakan Pas tidak betul kerana enggan menyertai Pakatan Harapan.

Oleh itu, betullah kata Allah, kebanyakan manusia tidak mengetahui.termasuk Mahfuz Omar yang tidak mengetahui hakikat sebenar.

Mengapa Pas tidak akan menyertai pakatan harapan.Tak kan Mahfuz Omar yang dikatakan hebat itu  tidak mengetahui hakikat sebenarnya.

Boleh dikatakan tiap tiap hari sebab musabab pas tidak akan menyertai pakatan harapan.
Pakatan harapan adalah gabungan parti parti pembanagkang yang tidak mahukan Islam.

Bukan setakat tidak mahu Islam, malah ada para pemimpin parti parti pakatan harapan yang menghina Islam.

Kalau setakat tak mahu Islam itu perkara biasa bagi orang kafir, tetapi ada para pemimpin yang mengaku masih beragama islam, tergamak menghina Islam.

Jadi, macam mana pas mahu bersama sama parti parti yang sanggup menghina Islam sedemikian rupa.

Sehubungan itu, penulis ada dengar dengan kedua dua telinga yang belum pekak  bahawa china tidak sama dengan Yahudi.

Dari segi sebutan memang china tidak sama dengan Yahudi, akan tetapi  kedua kedua ini adalah kafir.

Dan Allah telah jelaskan bahawa mereka sama sahaja sepertimana Firman Allah yang bermaskud: “ (keadaan orang orang kafir itu) sama seperti keadaan kaum Fir’aun dan orang orang terdahulu dari mereka.

Mengapa Allah nyatakan demikian? Tidak lain dan tidak bukan, mereka mendustakan ayat ayat keterangan Kami. Lalu Allah menyeksakan mereka disebabkan dosa dosa mereka. Dan (ingatlah) Allah maha berat azab sekasanya.

Barangkali, mengatakan kafir china tidak sama dengan kafir yahudi semata mata untuk membolehkan pas menyertai pakatan harapan.

Pucuk kepimpinan Pas ketika bersama sama dengan DAP sanggup berkata apa sahaja, termasuk berkata boleh berkawan dengan Yahudi. Yang tak boleh Zionis.

Bukan setakat itu sahaja malah ada yang tergamak mengatakan kristian tidak memusuhi Islam lagi sebaga langkah menghormati kerjasama yang tidak diharuskan Islam.

DAP memperalatkan PAS dan hari ini Pan yang presiden dibayar RM 15K sebulanm pula jadi alat kepada DAP dan tidak mustahil akan jadi tali barut pulak
 
Macam orang Melayu jadi talibarut bintang tiga yang memerintah malaya.selama 14 hari itu.

Bagaimana pun Datuk Mahfuz Omar masih ahli pas dan agen Pan tidak mustahil akan jadi alat dan talibarut DAP. Tidak mustahil akan dibayar. Sebab itu beliau bersungguh mengajak pas menyertai pakatan harapan.

Allah pernah nyatakan jangan kamu jual agama dengan harga yang sedikit. Mungkin boleh jual agama dengan harga yang banyak (jutaan ringgit) Yang tak boleh hanya sedikit.





No comments: