Saturday, April 2, 2011

Anwar Ibrahim Selamat dan lulus ujian lagi

Ramai yang marah marah dengan menyataan ketua polis Negara yang mengatakan bahawa video seks yang disebarkan secara meluas oleh kumpulan fasik itu tulen.

Tulisan saya mengenai Anwar Ibrahim baru baru dianggap tulisan IQ rendah. Tak mengapalah, kerana begitulah orang menilai. Ada yang kata rendah dan tak guna punya manusia.

Biarkan.

Yang marah dengan ketua polis Negara itu tak faham akan kenyataan bahawa video seks itu tulen yang makna asli.

Jika kenyataan itu tak ditarik balik macam tindakan hakim yang mengendalikan kes Anwar yang tak boleh selang beberapa kata boleh pula. Itulah yang menjadi kebimbangan kita.

Jika kenyataan itu kekal sepertimana yang telah dinyatakan Alamdulillah Anwar pasti selamat dan lulus satu ujian yang diuji beberapa kali sebelum ini.

Mengapa tidak? Pelaku seks dalam video seks itu dikatakan oleh kebanyakan orang yang menonton ia berperut buncit, sedangkan Anwar tidak demikian.

Oleh itu, pelaku yang mengaitkan Anwar memang tidak sepadam dengan apa yang ada dalam video yang dinyatakan tulen itu.

Tulen bermakna asli tak yang jelas tidak sepadam dengan Anwar miskipun wajahnya miripnya yang boleh ditolak dengan mudah.

Sekarang ini kebanyakan orang mulai ragu dengan kerja kumpulan fasik yang cuba dengan sedaya upaya untuk menbunuh kareir politik Anwar dijangka akan menduduki putrajaya selepas pilihanraya umum ke 13 yang dijangka akan diadakan pada Jun atau Julai ini.

Apa hendak dihairankan, kerana pintu fitnahterbuka seluas luasnya itu adalah gerakkerja orang fasik yang sengaja memburuk buruk kumpulan baik.

Hal ini pernah dilakukan oleh kumpulan kuffar mekah terhadap Rasulullah SAW. Sedangkan rasulullah SAW adalah semulia mulia manusia yang diutus untuk menyempurnakan akhlak umat manusia.

Apalah sangat dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang tidak sunyi dari melakukan dosa. Kalau Nabi SAW mereka boleh buat apa sahaja, Usahkan manusia biasa.Lebih lebih lagi kumpulan fasik jelas melanggar dan menyanggah perintah Allah dan Rasul SAW.

Biarkan, tak lama lagi dia akan terjun dengan labu labunya.

3 comments:

Anonymous said...

lu dah tengok ke bro?

abdullahngah said...

Saya tulis berdasar isu yang dimainkan oleh media massa.

Kata kebanyakan yang tengok pelakunya berperut buncit, sedangkan Anwar tidak demikian.

Kata ketua polis negara video itu tulen.

Kalau tulen, bermakna bukan Anwar pelakunya.

Memadailah apa yang dicakapkan oleh mereka yang tengok.

Anonymous said...

fizikal sesorg bleh ubah.. gambar aku tgk memang jelas anuwar perut buncit.mungkin skg anwar dah cover sikit perut dia.bila anwar mendakwa najib yg membunuh antatuya cepat pulak kau percaya sedangkan xde 4 org saksi, bukti pun xde. kalau gambar atau video xdikira mengikut fakwa pads itu besi buruk.memang jelas penulis blog ni pengikut kaum nabi lut. me'agongkan pengamal homoseksual.