Wednesday, July 1, 2015

Agenda kafir?



Sesungguhnya bersuaha untuk singkirkan ulamak dalam pas itu ia agenda kafir. umno sekian lama memperjungkan untuk gugurkan kepimpinan ulamak dalam pas.

Kini ustaz ustaz pula jadi mangsa cercaan.bukan setakat melakukan cercaan malah uatas memang tidak boleh dipercayaan kerana rakus dengan duit derma tempat tempat mereka mengajar.

Berbalik kita pada agenda kafir tadi. Bukan setakat itu sahaja, malah umno (kerajaan malaysia) pernah berusaha untuk mengharamkan pas di malaysia ini.Akam tetapi gagal.

Umno memang tidak pernah berhenti denagn agenda tersebut. Sekarang ini umno boleh duduk diam kerana orang yang kalah pada muktamar agung tahunan ke 61 tolong sambung kerja kerja untuk njayakan agenda tersebut..

Tak syak lagi mereka yang kalah tempoh hari melakukan tugas agenda besar umno untuk membunuh pas.

kesinambungan yang dilakukan mereka agar parti islam tidak wujud lagi di malaysia ini dan diganti dengan sebuah parti islam baru yang belum lagi ada jenamanya.

untuk mengabui mata masyarakat Mat sabu buat tuduhan bahawa umno membantu golongan ulamak dalam pemilihan kepimpinan muktamar ke 61 di Kuala Selangor tempoh hari.

Sebelum ini ulamak dikatakan tak pandai memerintah tak tahu politik, tak cerdek. Sinis mereka terhadap Haji Hadi Awang diterus. Terbaharu, Haji Hadi Awang dikatakan tidak matang dalam politik.

Pada penulis, Mat Sabulah dan golongan yang kalah itu  berusaha mati matian untuk menghancurkan pas, termasuk bersungguh bersungguh, sungguh untuk menubuhkan parti baru Islam ganti pas.

jelas dan nyata golongan mereka yang menang ( Mazlan Aliman) dalam pemilihan tempoh hari bertindak letak jawatan tanda benci dan tidak setuju AJK yang menang disamping ada yang tidak akan menerima pelantikan baru AJK tambahan sebagai AJK PAS 2015/2017.

Ini menunjukkan merekalah yang menyambung usaha umno untuk membunuh pas. Atau dengan kata lain Merekalah sebenarnya yang membantu umno untuk menjayakan agenda kafir terhadap parti islam di Malaysia ini. 



4 comments:

Anonymous said...

woiiii brader... skrg dalam pas sendiri kita Nampak ramai kafir.. g18 ler pasma ler.. puiii

Sham TM said...

Sebenarnya yang memusnahkan PAS adalah orang dalaman PAS itu sendiri.

Jangan menunding jari kepada orang lain,.

Lihatlah cara pemilihan yang amat kotor.

Sebagai sebuah negara demokrasi, G18 bebas memilih wadah baru bila dirasakan PAS sudah tidak sesuai bagi mereka.

Kepercayaan kaum bukan Islam menyokong PAS dikhianati.

Lihatlah natijahnya selepas ini.

Sekian, terima kasih.

Anonymous said...

Woit kapir di merata2 dlm Pas.......nak kenal kapir sebenar? Lihat lah pendukung Kerajaang Perpaduang (kP), pelik Idea yg datang dr tuang presideng ni........takde hudud pong.....cuma ameno je ramai dr Pas.......Hadi Doh Jadi Agen Yahudi.......tengok amanat die! Woit Ostat rakyat lagi cerdik la dari lulusan timor tengah! Lulusan Timur tengah patut jadi cai ameno je!

Anonymous said...

hanya lembu2 bodoh saja yg tk habis2 salahkan agenda kafir. nak maksudkan DAP la tu.

sedangkan Umar rdh yg mokhtar snake perasan berjumpa dlm mimpi 400x masa dlm penjara tu pernah berkata,

'aku lebih takutkan dosa2 kamu dpd kekuatan musuh'.


bro 6:25,

jgn terlajak kata mengkafirkan org... nnti sendiri yg kafir

susah2 puasa rupanya akidah dh out.. jgn main2.

jgn ikut perangai azli khawarij tu.