Tuesday, August 4, 2009

AFFILIATE MARKETING

Bagaimana sistem ini berfungsi?

1.Bawa Pelanggan ke Awalmart.net.

2.Pelanggan melihat website Awalmart.net dan tertarik dengan sistem AFFILIATE MARKETING yang ditawarkan kemudian menyertainya.

3.Syarikat Awal Mart Corporation Sdn. Bhd. akan membayar komisyen kepada anda mengikut prestasi anda. Komisyen akan dimasukkan ke dalam sistem EWALLET dan nilai EWALLET adalah bersamaan dengan nilai ringgit.
3 Langkah Mudah Melakukan Bisnes Online bersama Awal Mart.

1.Daftar : Daftar segera di www.awalmart.net kemudian bank-in berdasarkan pakej yang diingini. Selepas itu, buat pembelian Business Centre (BC).

2.Promosi Online : Hantar email ke seberapa ramai kenalan anda dan masukkan masukkan maklumat-maklumat yang menarik dalam email tersebut supaya kenalan anda tertarik dengan pelawaan anda. Anda juga boleh samada menulis blog atau menyebarkan brochure dan juga membuat table talk secara manual.

3.Jana Pendapatan : Apabila anda berjaya memperkenalkan program Awal Mart kepada Affiliate baru, anda akan mula menjana pendapatan yang halal disisi islam.

Bersediakan anda untuk menyertai perniagaan ini?

Bekerja dari rumah secara S.O.H.O (Small Office Home Office)
Website (minisite) bekerja untuk anda 24 jam sehari 7 hari seminggu
Dapat komisyen apabila berjaya membawa pelanggan membeli produk syarikat
Tidak perlu berjumpa pelanggan
Tidak perlu kemahiran komunikasi
Tidak perlu menguruskan penghantaran produk

* Traditional Chinese Medicine (TCM)

Herba tradisi cina (TCM) telah melakar sejarah selama 5000 tahun dan merupakan antara herba tertua dan paling dipercayai didunia. Pengalaman klinikal selama 5000 tahun itu telah menjelmakan produk bertaraf dunia dan diiktiraf oleh FDA (USA) serta KKM dan dijual oleh syarikat Awal Mart.
* Konsep Affiliate Marketing di Awal Mart

Produk yang terbaik tidak bermakna tanpa pemasaran yang bersistematik. Awal Mart menawarkan satu program yang melibatkan generasi internet secara lansung dan membuka peluang untuk mereka menjadi Affiliate Awal Mart dan seterusnya membina kerjaya Online mereka sendiri.
* Membeli Online dan menjadi Reseller kepada Awal Mart

Awal Mart berazam untuk menyediakan satu sistem pembelian secara online yang berfungsi 100% automatik. Awal Mart juga mengalu-alukan anda sekiranya ingin menjadi reseller kepada produk herba TCM kami.
* Memperkenalkan Nutri-Huang Pte. Ltd.

Nutri-Huang Pte. Ltd. merupakan konsultan yang membekalkan formula herba dan membuat packaging kepada produk TCM Awal Mart. Layari laman web Nutri-Huang disini.
* Hubungi Awal Mart Corporation Sdn Bhd

138-F, Wisma Sentosa, Jalan Sultan Zainal Abidin, 20000 Kuala Terengganu. Terengganu Darul Iman.

Tel : +6 09-622 5689
Fax : +6 09-626 4116
E-mail : info@awalmart.net

No comments: