Thursday, January 6, 2011

Pendidikan seks ilmu menjauhi zina?

Barangkali perdana menteri Datuk Seri Mohd Najib Razak setuju bahawa pendidikan seks ilmu menjauhi zina.

Kalau dia tidak setuju mana mungkin pendidikan seks sudah jadi mata pelajar disekolah ketika Tan Sri Muhyiddin Yassin jadi menteri pelajaran.

Perdana Menteri tak mahu ekperimen(perubahaan)bermakna dia anti-ekperiman atas apa apa projek yang dilaksanakan , sedangkan pendidikan seks itu sendiri adalah suatu percubaan untuk menjauhi zina.

Setakat hari ini tiada usaha yang dilakukan oleh kerajaan untuk menjauhi zina, malahan berani kita katakan kerajaan berusaha keras untuk menghampiri zina.

Mengapa tidak? Penjualan arak dilakukan secara bebas sebebas bebasnya, sedangkan arak itu sendiri dikenalpasti ibu segala kejahatan.

Dengan kata lain araklah punca manusia melakukan zina. Jadi macam mana pendidikan seks yang diajar disekolah itu boleh jadi ilmu menjauhi zina.

pendidikan seks yang telah diajar disekolah Negara orang kafir punca pelajar melakukan seks bebas.

Menurut satu kajian sejumlah 30 murid sekolah hanya seorang saja yang tak melakukan seks selepas memperlajari pendidikan seks.

Menurut kajian itu lagi, mereka itu anak ibu bapak yang kuat pegangan agama kristian.

Disini dapat kita buat kesimpulan bahawa penagan agama boleh menjauhi zina (istilah islam) atau seks bebas (istilah kafirsme).

Oleh itu penulis berani berkata pendidikan seks yang diajar disekolah itu bukan ilmu untuk menjauhi zina malahan ia merupakan ilmu untuk menghampiri zina.

Cuba kita bayangkan apa akan jadi kepada pelajar apabila membicara secara terbuka atau disebut sebut alat kelamin yang merupakan barang rangsangan seks seseorang.

Sejarah telah membukti suara perempuan mudah mempesona setiap lelaki disamping melihat bentuk organ seks yang disuruh oleh Allah supaya ditutupi dengan istilah menutup aurat.

Sehubungan dengan itu Allah memerintah kita memerlihara kemaluan dengan tujuan untuk menjauhi zina atau jangan kamu menghampiri zina agar tidak disentuh api neraka.

No comments: