Wednesday, September 5, 2012

Tun Mahathir Mohamad perkenal status Quanya



Datuk Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat, menteri besar Kelantan yang juga musyidul Am Pas  berkata Bahaya mengulas cakap cakap lebih baik syaitan berbanding malaikat yang tidak dikenali.

Dr Harun Din timbalan musyidul Am PAS Malaysia turut mengulas cakap cakap Tun Mahahtir Mohamad bekas perdana menteri ke 4 yang masih berperanan dalam kerajaan yang diterajui Datuk Seri Mohd Najib Razak agar bertaubat.

Oleh kerana Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik dan Dr Harun Din belum kenal status qua Tun Mahathir Mohamad maka cakap cakap itu merupakan suatu kejelasan itulah status qua bekas perdana menteri yang paling lama memerintah Negara ini.

Yang pliknya mengapa kita belum kenali status qua bekas perdana menteri yang pernah mempersenda sendakan hukum hudud.

Macam juga iblis. Orang yang iblis (syaitan) benci ialah Rasulullah SAW. Tun Mahathir pernah mempersenda sendakan janggut Nabi SAW.

Siapa yang suruh Tun Mahathir berkata demikian? Mustahil malaikat yang suruh?. Sudah barang tentu iblislah yang menyuruhnya, kerana Rasulullah SAW merupakan orang yang sangat dibenci.

Siapa yang memaksa Tun Mahathir? sudah tentu iblis.Lebih lebih lagi dia sangat mengenali iblis itu berbanding malaikat.

Persoalan bahaya tidak menjadi sebanrang perhitungan, kerana iblis sah ahli neraka dan kekal selama lamanya.

Oleh itu, mengapa perlu hairan dengan cakap cakap Tun Mahathir baru baru ini, sedangkan sudah banyak kata kata membabitkan rosak akidah diucapkan sepanjang menjadi perdana menteri selama 22 tahun itu.

Pada penulis cakap cakap Tun Mahahtir Mohammad itu bertujuan untuk rakyat di Negara ini kenali status qua bekas perdana menteri yang paling lama memerintah Malaysia ini.

Yang peliknya amasih ramai rakyat Negara ini tidak kenali status qua Tun Mahathir. Sebagai kejelasan yang nyatakan cakap cakap lebih baik iblis (syaitan) yang kita kenal berbanding malaikat yang tidak dikenali sebagai “tredmake” itulah Tun Dr Mahamtir Mohammad.


 

No comments: