Monday, July 10, 2017

Perhimpunan Jubli Jerusalem?



Bercakap pasal perhimpunan jubli Jerusalem teringat  dengan syarahan Mohamed Razali Abdul Rahman bekas pengarah strategik orang melayu islam DAP yang pernah dilatih oleh Mossad.

Memang DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel. Kalau tidak istimewa mana mungkin !7 orang anggota pakar stratigek DAP dilatih oleh Mossad.

Betapa istimewanya hubungan Israel dengan DAP, termasuk Mohamed Razali Abdul Rahman yang pernah dilatih hampir tiga tahun oleh Israel.

Untuk makluman, kata Mohamed Razali, tiap tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Dia biasa mengikut banyak kali rombongan beliau ke Singapura pada  hari Sabtu petang dan akan balik Ahad petang.

Katanya, di Singapura kita akan jumpa dua orang sahaja, satu bekas perdana menteri Singa[pura Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil duta Israel. Dua ni yang akan kita jumpa.
Jelas beliau lagi, sewaktu kita jumpa duta Israel atau wakilnya pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU 13. Benda ini antara projek Israel singapura dan DAP.

Tambahnya, bila  saja  bubar parlimen, masa itulah duit akan masuk dan juga pakar pakar Istrael. Mereka merupakan beberapa warga asing akan menyusup masuk ke bumi Malaysia.

Oleh iru hujahnya,himpunan jubli jesusalem yang dikatakan diadakan di Melaka bukan rekaan akan tetapi ia suatu reality yang didalangi oleh DAP sebagai agenda sembunyi bersama diantara Singapura dan Israel.

Maka isu hubungan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan Israel suatu masa dahulu bukan khabar angin, akan tetapi ia suatu realiti yang tidak boleh dinafikan.

Bermakna bukan DAP sahaja yang ada hubungan akrab dengan Israel, malah PKR juga punya hubungan  dengan Israel.


No comments: