Wednesday, November 12, 2008

hapus vedioklip sajak kematian, anti pengajaran alam kubur

kita tidak hairan dengan tindakan menteri pelajaran Malaysia Datuk Seri Hishamuddin Husien)yang barangkali akan jadi perdana menteri suatu masa nanti mengarah supaya vedioklip tayangan sajak kematian kepada pelajar sekolah rendah, kerana kebanyakan otak menteri kita adalah otak acuan kafirisme.

Kalau otak menteri berkenaan otak Islam sudah tentu dengan satu kes sahaja sudah dijadikan asas kukuh bahawa vedioklip sajak kematian dihapuskan penayangan. Wal hal vedioklip itu boleh memberi pengajaran.

Usah vedioklip pengajaran dihapuskan,tulisan jawi suatu masa dahulu turut dihapuskan, sedangkan tulisan jawi itu sememangnya tidak boleh dipisahkan dengan orang Islam kalau dipisahkan sudah pasti rasoklah akidah masing-masing.

Oleh kerana menteri pelajaran waktu ( Khir Johari)dan perdana menterinya(Datuk Razak) juga otaknya, otak kafirisme, maka tulisan jawi yang ada hubungkait rapat dengan Al-Quran dianggap tidak bagus dan dengan sewenang-wenangnya dihapuskan.

Kalau tulisan jawi dihapuskan apalah sangat dengan vedioklip sajak kematian yang hanya salah satu alat yang boleh memberi kepada orang islam terhadap betapa pentingnya mengingat seksa kubur.

Apa sudah jadi dengan orang Islam di negara ini? sehingga sekarang para pemimpin Umno yang mengaku beragama Islam, masih tidak mahu Islam didaulatkan. Bukan setakat tidak mahumendaulatkan Islam malah mereka mempersenda sendakan Islam dengan begitu angkuh sekali.

Kalau sudah begitu, maka apa apa tindakan yang dilakukan oleh para pemimpin Umno yang jadi menteri adalah selarai dengan kehendak orang kafir dan bertentangan dengan orang Islam. itulah yang kita nampak dan menjadi realitinya.

Ada menteri yang mahu kepada islam, tetapi mereka ini tidak tahan lama. Percayalah. Yang lebih diberi ruang lebih lama mereka yang otaknya otak kafirisme. Sebab itu orang jahat dengan islam dilantik menjadi menteri, manakala yang ada roh islam sikit diketepikan.

Begitulah apa yang berlaku sekarang.Sesiapa sahaja yang jadi perdana menteri, perdana menteri itu mestilah selari dengan kehendak kafirisme. Perdana menteri itulah yang dapat bertahan lama.

No comments: